Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 24-12-2021 11:52:57
Huishouden & Energie

Leverancier dakkapel komt afspraken reparatie niet na

U zult een aangetekende brief moeten sturen anders verloopt uw garantie op zeker moment. door de brief te sturen heeft u bewijs dat het probleem binnen de garantietermijn is ontstaan. dat stuit de afloop van de garantie. ookals de aannemer niet bereid is verder te werken is dit belangrijk bij eenrechtszaak.

als u de vrief heeft gestuurd en de aannemer doet niets kunt u de kosten op hem verhalen door een andere aannemer in dienst te nemen. daarvoor moet u de brief sturen, de aannemer de kans geven te reageren binnen redelijke termijn ( zet een ulrimatum in de brief). doet hij niets dan kunt u de schade ( door lekkage etc en kosten derde partij) bij de rechter aanbrengen en een vergoeding vragen. als u een rechtsbijstandsverzekering heeft zou ik die proberen in teschakelen.

maar altijd een brief sturen!