Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 24-12-2021 15:41:08
Winkels & Webshops

Smiling socks levert en reageert niet

Typisch gedrag van en overduidelijk een 'zolderkamerhobbyist'.

alleen al het onderstaande bewijst het amateurisme van dit (ene!) persoontje:


en onderstaande geldt waarschijnlijk alléén voor hem/haarzelf..... maar niet voor eigen 'klanten' (slachtoffers):


die 'lachende sokken' komen gewoon uit china, dus geen wonder dat het allemaal zo lang duurt.
buiten dat, ben ik erg benieuwd als iemand die sokken weer terugstuurt, wat er dan allemaal voor een smoesjes komen. dat laatste is inherent aan amateuristische 'zolderkamerhobbyisten'.

"de klantenservice is overbelast door alle problemen bij het externe warehouse. "
hiermee bedoelen ze zo'n chinees fabriekje. uiteraard durven ze dat niet te schrijven.

ach ja..... ook dit hoort erbij:

klik ' https://www.bedrijvenpagina.nl/jefproducts_b.v./4686733/c0e29ecc/" target="_blank">hier ' voor een 06-nummer van dit 'bedrijfje'.