Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 24-12-2021 22:30:15
Winkels & Webshops

Online winkel levering belofte

Een aantal grote webshops heeft afspraken met bezorgdiensten. die kunnen vaak tot middernacht aanleveren en dat word ook al uitgesorteerd gedaan. echter weet iedereen dat het vanaf eind november ontzettend druk is bij de bezorgdiensten. vaak hebben zij 60% meer te verwerken dan tijdens andere periode's. daarom word al jarenlang gewaarschuwd door op tijd te bestellen.
moet de webwinkel dan de teksten weghalen dat er de volgende dag bezorgd word? natuurlijk zal 100% de volgende dag nooit gaan lukken. de vrachtwagen zal net een lekke band krijgen of de bezorger ziek. het is de intentie en de aantallen die tellen. dus ook in de rustige momenten kan het voorkomen dat een belofte niet nagekomen kan worden. 

als het bij u heel vaak voorkomt ben ik wel benieuwd waar u dan besteld. of u zou zo afgelegen moeten wonen dat de bezorgdiensten niet elke dag rondrijden daar. maar als u dat weet kunt u er ook rekening mee houden.

leven en laten leven, dat leeft een stuk prettiger.