Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 25-12-2021 20:37:37
Vakantie & Reizen

Klacht over niet ontvangen tickets van schipholtickets

Helaas heb ik slecht nieuws en dat geeft maar weer een bewijs dat het altijd zinvol is om na te gaan hoe betrouwbaar dit is.  zie o.a. https://www.reisgraag.nl/schipholtickets/ervaringen/" target="_blank">https://www.reisgraag.nl/schipholtickets/ervaringen/ dn deze https://nl.trustpilot.com/review/schipholtickets.com" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/schipholtickets.com en u ziet dat u bij lange na niet de enige bent met ervaring zoals u die nu heeft. hoe dan ook adviseer ik u om melding te doen bij https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/melden-bij-consuwijzer-loont" target="_blank">https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/melden-bij-consuwijzer-loont en ik kom zo nog even bij u terug.

zie eerst even dit: https://www.anvr.nl/ik%20heb%20een%20klacht/ikhebeenklacht.aspx" target="_blank">https://www.anvr.nl/ik%20heb%20een%20klacht/ikhebeenklacht.aspx

aanvullend deze https://radar.avrotros.nl/forum/touroperators-vliegmaatschappijen-f19/schiphol-tickets-com-onbereikbaar-krijg-nog-geld-r-t193556.html" target="_blank">https://radar.avrotros.nl/forum/touroperators-vliegmaatschappijen-f19/schiphol-tickets-com-onbereikbaar-krijg-nog-geld-r-t193556.html  

i   ik geef u nu een adres omdat u ook in overweging kunt nemen om er zelf in idere geval nog ca. € 10,00 aan porto kosten aan te besteden en zie dan bijv. https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ met achtergrond info: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en die brief dan naar: 

adres: suikersilo-west 41 in 1165 ms halfweg

zie ook nog: juridisch advies volgens kassa:


voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:


- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl


- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl