Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 26-12-2021 08:08:14
Vakantie & Reizen

Klacht over niet ontvangen tickets van schipholtickets

Heb je de vlucht herbevestigd?

8. herbevestiging van vluchtschema’s

8.1. passagiers moeten hun vlucht schema herbevestigen, minimaal 48 uur voor de vlucht vertrekt, door telefonisch contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij.


8.2. omdat luchtvaartmaatschappijen hun vluchten kunnen wijzigen, herprogrammeren of zelfs hun vluchten kunnen annuleren, zijn passagiers zelf verantwoordelijk voor deze herbevestiging van hun vlucht.
https://nl.schipholtickets.com/algemene-voorwaarden/" target="_blank">https://nl.schipholtickets.com/algemene-voorwaarden/