Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Klacht over niet ontvangen tickets van schipholtickets

ik weet dat deze tussenpersonen als schilphol  tickets voor de winstmarge gaan en  traag zijn met service!


 


als je  op 7 december  3 vluchten bij iberia kon boeken?


je had dit ook rechtstreeks bij iberia kunnen doen, vaak zelfde prijs en meer zekerheid van geen tussenpersoon.
wel spaanse rechten helaas.


 


annuleren wegens  zieke piloten was in 't nieuws en bij rechtstreeks  zullen ze die eerder naar andere vlucht omzetten.


boek zeker in deze corona jaren  altijd bij  luchtvaartmaatschappij zelf, en betaal met credidcart  wegens geld sneller terug halen.


 


schipholtickets is slechts een zoeksysteem  dat zolang alles goed ging prima werkte maar in deze tijden?