Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 04-01-2022 10:34:32
Geldzaken & Recht

Kunnen we de koop ongedaan maken bij klachten over een nieuwe stoel ?

U dient hen de mogelijkheid te geven de stoel te herstellen, maar mocht dat na de 3e keer nog niet goed zijn gedaan heeft u het recht de koop te ontbinden. in dat geval stuurt u ze een in gebrekestelling en geeft u een periode (bv 5 werkdagen) aan dat u het geld op de rekening heeft.

zie https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">hier   voor een voorbeeldbrief