Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 09-01-2022 11:57:44
Computers & Telefonie

Wat kan ik doen om bij de kpn mijn nieuwe mobiel omgeruild te krijgen

Wat belangrijk is, is het feit dat je de telefoon moet opsturen c.q. brengen naar de partij die de telefoon geleverd heeft. stel, daarbij zeg ik dus niet dat dat zo is, als je je abonnement met toestel afgesloten hebt bij belsimpel o.i.d. dat is dan namelijk je contractpartij.
heb je hem rechtstreeks bij kpn hebt besteld dan zou ik een aangetekende met ontvangstbevestiging brief en per gewone post stuurt met daarin een ingebrekestellinn en een periode waarbinnen het probleem opgelost moet worden. lukt dit niet dan vraag je ontbinding van de overeenkomst.

op de site van consuwijzer kun je een voorbeeldbrief vinden.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven" target="_blank">voorbeeldbrieven

succes.