Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 12-01-2022 11:24:06
Winkels & Webshops

Mag een bedrijf mijn order die 8 weken in bestelling is zomaar annuleren?

1) dit is niet zomaar. u stelt eisen waaraan dit bedrijf niet kan voldoen. dit bedrijf besluit dan de bestelling niet te laten doorgaan en u uw aanbetaling terug te betalen.
2) als het goed is kunt u in de algemene verkoopvoorwaarden en eventuele aanvullingen die met u specifiek zijn afgesproken terugvinden wat de aansprakelijkheid van de verkoper is. ik verwacht niet
dat deze aansprakelijk is voor de afspraken die u met uw aannemer heeft gemaakt. u bestelt een badkamer meubel buiten de aannemer om met wi u al afspraken heeft gemaakt. als u schadevergoeding wilt claimen
dat had u vooraf afspraken met de leverancier van het badkamermeubel moeten maken over te late of geen levering. uw planning is niet de verantwoordelijkheid van de winkelier.