Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 16-01-2022 18:57:51
Geldzaken & Recht

Probleem met bolt balance

Hallo delights22 , 

al diverse keren heb ik bolt gevraagd om het bedrag terug te storten. dat weigeren ze, want er staat in hun voorwaarden dat er geen geld wordt terugbetaald. ook daarop werd ik niet gewezen toen ik geld toevoegde . 

het staat duidelijk in de voorwaarden ( google vertaling ) 

2.1. u kunt uw bolt-saldo opwaarderen met behulp van in-app-betaalmethoden die beschikbaar zijn in uw regio (bijv. mobiele portemonnee, creditcard/betaalpas, bankoverschrijving) 

4.5. u kunt het geld op uw bolt-saldo alleen gebruiken om te betalen voor de goederen en diensten die beschikbaar zijn in de bolt-app en u kunt het geld op uw bolt-saldo niet opnemen. 


4.7. uw bolt-saldo is over het algemeen niet terugbetaalbaar, terugbetaalbaar of inwisselbaar voor contanten, behalve op eigen initiatief van bolt om te voldoen aan wettelijke of regelgevende verplichtingen die voortvloeien uit toepasselijke wetgeving. we behouden ons ook het recht voor om naar eigen goeddunken terugbetalingen te doen naar de oorspronkelijke betalingsmethode die door u is gebruikt om geld op bolt balance aan te vullen.


4.8. bolt balance kan niet worden gebruikt met bolt business. 

https://bolt.eu/en/legal/nl/bolt-balance-terms/" target="_blank">https://bolt.eu/en/legal/nl/bolt-balance-terms/