Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Is hier sprake van kopers misleiding
U zou in deze wel een gelijk kunnen hebben en is hier sprake van in ieder geval onduidelijk en onzorgvuldig handelen van de verkoopster. zij doet een aanbeveling om het getoonde te kopen en daarna blijkt dat datt niet kan. ergo: klacht neerleggen bij philips en bij klachtenkompas (gratis service van de consumentenbond waarmee u weliswaar geen juridische hulp krijgt maar de vraag ook wordt doorgespeeld naar philips en op hun site komt. ik kom zo bij u terug met de links.
https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/support-contact-page.html" target="_blank">https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/support-contact-page.html en
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/philips/details?companyid=422a1af5-bd5c-4eba-a7b2-e17a4419c9c1" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/philips/details? aanvullend nog een optie:https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/melden-bij-consuwijzer-loont" target="_blank">https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/melden-bij-consuwijzer-loont
en herhaald: ik sluit niet uit dat u gelijk heeft m.b.t. uw mening inzake misleiding.