Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 25-01-2022 17:14:57
Winkels & Webshops

Meubels niet geleverd

5. aflevering en leveringstermijn 5.1 producten worden na pas na betaling door rofra project b.v. verzonden aan het door u opgegeven adres in het bestelformulier. 5.2 de door rofra project b.v. opgegeven levertijden gelden als nadrukkelijke indicatie, maar zullen nimmer kunnen worden beschouwd als fatale levertermijn, tenzij uitdrukkelijk anders schriftelijk is overeengekomen. bij (niet) tijdige levering dient rofra project b.v. derhalve schriftelijk in gebreke te worden gesteld, waarna een redelijke termijn zal gelden voor nakoming. 5.3 de door rofra project b.v. opgegeven levertijden gaan in op het moment dat de bestelling per e-mail is bevestigd door een van haar daartoe bevoegde medewerkers van de klantenservice
https://www.rofrahome.nl/voorwaarden_en_garantie" target="_blank">https://www.rofrahome.nl/voorwaarden_en_garantie.

je kunt op dit moment niet anders doen dan het antwoord van rofra afwachten.
heb je een ingebrekestelling gestuurd? 
voorbeeld:
https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling