Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jv
jvdhelder - 02-02-2022 08:35:04
Computers & Telefonie

Microsoft laptop ter reparatie opgestuurd, maar krijg hem met kapot beeldscherm terug.

Het einde van dit verhaal...

ik heb uiteindelijk toch een refurbised laptop ontvangen zonder te hoeven betalen. :) ik heb aangegeven dat ik een eerlijk mens ben. ik ben christen en leef daarna. ik zie geen reden om te gaan liegen over een breuk in het beeldscherm. dat zou niet eerlijk zijn en dat is gewoon stelen als je het terug zou sturen.

toen is het de supportmedewerker gelukt om toch een uitzondering te kunnen maken voor mij bij de hogere afdeling van het escalatie team. laptop opgestuurd en nu wel foto's gemaakt. ;) nieuwe laptop ontvangen, maar daar was beiden accu's al stuk. ik kon hem alleen opstarten met adapter. dus heb ik weer contact gezocht en moest ik het weer terugsturen (+ foto's maken natuurlijk!). sinds vorige week heb ik dan eindelijk een andere laptop waar beiden accu's het doen en de laptop werk zoals het moet.

een hele belevenis van drie maanden, maar ik ben dankbaar!