Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Webwinkel divoza weigert oplossing na 4x dragen een kapotte rits.
Je klacht op klachtenkompas:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/divoza.com/klachten/rits-al-na-10-dagen-stuk%2c-geld-kwijt-%f0%9f%99%81/details?complaintid=28d31f71-86e4-4799-917e-9a72a6162cec" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/divoza.com/klachten/rits-al-na-10-dagen-stuk%2c-geld-kwijt-%f0%9f%99%81/details?complaintid=28d31f71-86e4-4799-917e-9a72a6162cec
daar staat een heel ander verhaal dan je hier vertelt.
het is logisch dat de fabrikant de jas wil zien, misschien is het een fabrieksfout.
maar dat wil je dus niet. dan is het einde verhaal.