Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

arni72
arni72 - 14-02-2022 16:16:06
Huishouden & Energie

Budgetenergie herroepinsformulier versturen

ik heb het net geprobeerd en krijg onderstaand antwoord:
nérgens op de website een mailadres te vinden...! je moet het dus via de telefoon doen maar inscannen en versturen wordt wél benoemd als mogelijkheid.
zeer slechte service.

beste meneer/mevrouw,


het e-mailadres klanten@budgetenergie.nl is niet meer in gebruik. we zullen uw e-mail daarom niet in behandeling nemen.


 


in https://mijn.budgetthuis.nl/" target="_blank">mijnbudget kunt u zelf uw termijnbedrag aanpassen, verbruik, contract en facturen inzien en uw persoonsgegevens wijzigen.


 


op onze website vindt u via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice" target="_blank">service & contact veel vragen en antwoorden en een chatbot. heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, dan kunt u live chatten met een medewerker of telefonisch contact met ons opnemen. om u zo goed mogelijk te helpen, hebben we graag live contact. we kunnen dan de juiste vragen stellen en direct al uw vragen wegnemen. we hebben er daarom voor gekozen geen vragen per e-mail meer te behandelen.


 


vriendelijke groet,
budget energie


 


ps: hebben wij u gevraagd via dit e-mailadres een foto van uw meters te versturen? deze nemen wij nog wel in behandeling. in de toekomst vragen wij deze documenten via een andere weg op.