Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 24-02-2022 16:56:30
Geldzaken & Recht

Xpendy factuur


zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen veertien dagen, dient de consument een e-mail te zenden naar support@xpendy.com met de vraag of de opzegging geannuleerd kan worden inclusief reden van herroeping. de reden van herroeping is echter niet wettelijk verplicht. het is vervolgens aan xpendy om, mits de opzeggingsbrief nog niet verzonden is, de opzegging te annuleren en de consument hiervan op de hoogte te stellen.
https://xpendy.com/nl/algemene-voorwaarden/" target="_blank">https://xpendy.com/nl/algemene-voorwaarden/
lees artikel 9 van de algemene voorwaarden. misschien was je nog op tijd om gebruik te maken van je herroepingsrecht. zo niet, dan kost het je €29,95 per opzegging. het bedrag wordt via automatische incasso afgeschreven. 
storneren lijkt mij niet verstandig. je hebt opdracht gegeven. beschouw het maar als leergeld.