Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 25-02-2022 16:19:41
Computers & Telefonie

Opzeggen caiway wegens niet leveren

U heeft naar mijn meding wel degelijk recht om, dan in iets andere termen, de overeenkomst te doen beëindigen om reden zoals u aangeeft.
zie daarvoor o.a. https://www.dirkzwager.nl/kennis/artikelen/contractenrecht-hoe-be%c3%abindig-ik-een-overeenkomst-opzegging-ontbinding-en-vernietiging/" target="_blank">https://www.dirkzwager.nl/kennis/artikelen/contractenrecht-hoe-be%c3%abindig-ik-een-overeenkomst-opzegging-ontbinding-en-vernietiging/ hetgeen betekend dat u op basis van ingebreke stellen nu kunt vorderen dat men binnen (stel) 14 dagen levert en zo niet u de overeenkomst als beëindigd zult beschouwen en u zich daarbij alle rechten voorbehoud. u kunt dit benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ontbinden-overeenkomst/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ontbinden-overeenkomst/


  en zie ook deze info m.b.t. indienen van een klacht bij de acm en ook tevens mijn advies om het ook daar te melden (consuwijzer) https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder

indien u al abonnementskosten zijn aangerekend, vorder die dan ook terug.