Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 06-03-2022 22:07:08
Elektronica & TV

Reparatie koffiezetautomaat

ik herken me totaal niet in uw verhaal over coolblue.

vorig jaar ging mijn kenwood koffiezetapparaat stuk die ik 1 jaar en 11 maanden daarvoor had gekocht bij coolblue.
ik er mee terug en hij zou worden opgestuurd want ja ik had nog een maand garantie maar het zouw el een paar weken kunnen duren. gezegd dat ik zonder koffiezetapparaat zat maar dat was geen probleem kon een showroom model uitzoeken en meekrijgen.
een week later gebeld door coolblue met de mededeling dat de fabrikant had besloten om mijn koffiezetapparaat niet te repareren en omdat het model niet meer werd gemaakt kreeg ik mijn geld terug.
het showroom kodel beviel me niet en heb een andere uitgezocht en betaald met het geld dat ik net had terug gekregen.