Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 08-03-2022 13:38:00
Winkels & Webshops

Wettelijke garantie, maar…

Het gaat niet om de restwaarde van de tv maar de aanspraak op wettelijke garantie maar terzijde. de verkoper waarvan u 4 jaar geleden de tv heeft gekocht heeft de webshop verkocht en daarmee niet meer aansprakelijk voor de producten die toen ter tijd door de verkoper verkocht zijn. de nieuwe eigenaar kan in samenspraak met de vorige eigenaar afgesproken hebben om de garantieperiode van de verkochte apparatuur over te nemen maar zodra die garantieperiode voorbij is vervalt alle aansprakelijkheid. wat u kunt doen is lg nederland contacteren en het geval voorleggen omdat lg nederland de importeur van uw tv is en dus ook verantwoordelijk is voor een goed werkende tv. helemaal kosteloos zal de reparatie niet zijn maar gekleurde vlekken in het oledscherm duidt wel op een fabrikagefout die bij lg bekend is.