Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marleenvanh - 21-03-2022 13:12:08
Geldzaken & Recht

Stilzwijgende verlenging amerikaans bedrijf

Mijn man heeft ook ooit zoiets gehad. per mail opgezegd maar toch werd er weer (maandelijks) geld afgeschreven. hij heeft veel moeite gedaan (hij spreekt perfect engels, dus dat was geen probleem geweest) om de mensen te bellen, maar er werd nooit opgenomen ook op tijden waarop men zelf op de site meldde aanwezig te zijn. (ja, tijdsverschil werd rekening mee gehouden ;-)) toen de credit card maatschappij gevraagd het bedrag terug te halen, dat ging probleemloos. potverdrie, volgende maand wèèr het bedrag eraf. andermaal credit card mij. gebeld. het amerikaanse bedrijf was daar inmiddels bekend (meer klachten) en weer werd het geld terug gehaald. ook kon mijn man een nieuwe credit card (ander nummer) krijgen en werd het oude nummer geblokkeerd. toen stopte het.