Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 21-03-2022 13:20:24
Geldzaken & Recht

Stilzwijgende verlenging amerikaans bedrijf

Ik heb net op de website dbdesigner.net gekeken: als u een account heeft aangemaakt dan heeft u de "terms of service".

billing & payment terms



you understand that certain services require monthly and/or annual payments (“subscription fee”) to continue to use such services. these fees are posted and updated periodically on the db designer web site (dbdesigner.net). db designer reserves a right to change the subscription fee at anytime for any plan.
unless otherwise stated, all fees are in u.s. dollars. a valid credit card or a paypal payment validation is required for subscription fees and transaction fees. free accounts are not required to provide a credit card number. an upgrade from the free plan to any paying plan will immediately be billed to you. for any upgrade or downgrade in plan level, your credit card that you provided will automatically be charged the new rate on your next billing cycle.





verder lees ik:



if you wish to dispute any charge invoiced to you by db designer, you agree to submit the disputed charge to us no later than five (5) business days after the disputed charge is posted to your account. you are responsible for reviewing any charges made to your account. you may submit a disputed charge by contacting us through the db designer website, email, telephone, or mail.
you may downgrade or cancel your paid subscription at any time. if you do, we’ll treat your information responsibly. you can downgrade, upgrade or cancel your subscription by visiting “billing & payments” setting page from your account dashboard at any time.



dus, wat is nu eigenlijk uw probleem? u kunt ten alle tijden opzeggen ... per direct, dus geen opzegtermijn. ze zeggen dat ze verantwoordelijk met uw info omgaan. dus ik zou zeker ook vragen om het tegoed van de maanden dat u niet gebruikt terug te ontvangen, eventueel met een verklaring dat u niet de bedoeling had langer dan een jaar gebruik te maken van hun diensten. en dan maar afwachten. betalen ze niet dan kunt u altijd nog naar de rechter om een hard tegen hard gevecht aan te gaan.