Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 05-04-2022 13:52:16
Geldzaken & Recht

Zelfbeschikkingsrecht

Met zelfbeschiikingsrecht heeft het niets van doen, waar u over valt is dat banken standaard contactloos betalen op de pas mogelijk te maken en niet pas zodra de klant dat wenst. voor zover ik me kan heugen werd de pas de eerste keer wel herkend maar werd er om de pincode gevraagd om de contactloos betalen optie te activeren. sec gezien staat contactloos betalen uit en activeert u contactloos betalen door éénmalig uw pincode in te toetsen en kunt een aantal keren zonder pincode in te toetsen tot 50 euro betalen. als u nog nooit contactloos heeft betaald en u verliest uw pas dan kan de 'eerlijke' vinder zonder pincode niets met die pas en staat in de winkel mooi voor aap omdat de pinautomaat om de pincode vraagt. zie contactloos betalen als een portomonnee met een cijferslot er op die pas open gaat als u de juiste cijfercombinatie weet en ook gebruikt, om  het u gemakkelijk te maken blijft dat slot een aantal open en kunt u er tot maximaal 50 uithalen maar gaat na een aantal keren ook weer op slot en dient u de portomonnee met het cijferslot weer open te maken. zoals al geschreven kunt u contactloos betalen aan of uit zetten maar de mogelijkheid van contactloos betalen blijft aanwezig.