Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 06-04-2022 13:33:48
Geldzaken & Recht

At bank

Wanneer heeft u er voor het laatst geld gestort?

ik heb jarenlang ook een rekening gehad bij de at bank en, ik dacht in 2020 kreeg ik een brief dat ze de spaarrekeningen gingen beëindigen. ik weet niet meer de reden hiervan. het saldo is door at naar mijn tegenrekening overgemaakt. er zijn toen meer buitenlandse banken geweest die dit deden.

een tweede mogelijkheid is dat u 24 maanden geen transactie meer heeft gedaan.

een derde mogelijkheid is dat ze nu fibr heten. in veelgestelde vragen kunt u het volgende lezen https://www.atbank.nl/service/veelgestelde_vragen/?cat=1051#faq1052" target="_blank">https://www.atbank.nl/service/veelgestelde_vragen/?cat=1051#faq1052:


* eind november, begin december 2021 heeft u van atb een e-mail ontvangen waarin we aankondigen dat wij vanaf 3 januari 2022 onze spaaractiviteiten aanbieden onder de nieuwe naam: fibr.
medio december 2021 ontvangt u van atb een bericht waarin we u uitleggen wat er vanaf begin januari 2022 verandert en wat we van u vragen.


 
communicatie vanuit fibr:

* op 3 januari 2022 ontvangt u van fibr een e-mail. hierin leggen we u stapsgewijs uit hoe u kunt inloggen via de nieuwe website: http://www.fibr.com/nl-nl/savings" target="_blank">www.fibr.com.

mogelijk zijn de mailtjes in uw spambox gekomen.