Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 07-04-2022 10:10:32
Geldzaken & Recht

Kan je een vergoeding van je bank eisen, na maandelijkse storingen?

Ik zit ook bij de ing maar vaak storingen, nee. in de afgelopen 12 maanden 1 grote app storing van een paar uur maar verder nooit. pinnen lukt altijd en als er al eens een kleine storing in de app is dan is dat hooguit een kwartier en zolang kan ik wel wachten.
bij alle banken komen storingen voor en gemiddeld genomen bij de ene echt niet meer dan bij de andere.

ik herken dan ook zeker niet je verhaal. negatieve uitingen zie je altijd en overal en overdrijven kan men dan ook vaak als de beste maar gaat iets goed dan hoor je de miljoenen gebruikers niet.