Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 13-04-2022 17:43:51
Elektronica & TV

Reparatie garagepoort motor

Niets opgelost en wel betaald? dat is dan m.i. toch wanprestatie.
als u meer dvan uw geld terug wilt zien zult u echte een ingebreke stelling moeten starten en het geld terugvorderen. zie daarvoor (o.a.) https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit te benutten hetgeen u in eerste instantie ca. €10,00 aan poto kost hetgeen u ook kunt vordren https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/?msclkid=f208de4ba69d11ec9a657d17111d9788" target="_blank">voorbeeldbrief-ingebrekestelling en doe een mnelding bij http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl m.b.t. de ervaring die u noemt m.b.t. de melding op trust (waarmee overigens ook wweer eens wordt bevestigd dat trust niet altijd betrouwbaar is.  zie ook nog 

juridisch advies volgens kassa:


voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:


- het juridisch loket, tel. 0900 – 8020:    € 0,10 per minuut (met een maximum van € 12,50). daarnaast betaalt u een starttarief van 4,5 cent en de normale belkosten. zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl


- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl