Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdlieuw - 13-04-2022 20:14:20
Elektronica & TV

Reparatie garagepoort motor

U kunt deze kwestie van 2 kanten bekijken, ten eerste; u belt zelf een bedrijf om een probleem op te lossen. de monteur komt en helaas, hij kan het probleem niet meteen oplossen maar de monteur is wel in uw opdracht x-uur aan het werk/zoeken. logisch dat u die werktijd moet betalen, dan had u van te voren (telefonisch, per mail, sns of app) een andere afspraak met het bedrijf moeten maken. u kunt in alle redelijkheid toch niet verwachten van een bedrijf dat zij hun personeel zo maar voor een habbekrats naar een klant kunnen sturen.