Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 14-04-2022 08:41:49
Elektronica & TV

Reparatie garagepoort motor

Je heb een monteur van romass laten komen. ze hebben een no cure no pay beleid.
dat houdt in:
je hebt een storing aan een garagedeur, toegangshek of rolluik. na het inplannen van een afspraak komt er een monteur bij je langs. na de inspectie van de monteur wordt er vastgesteld dat de monteur je geen oplossing kan bieden of het probleem kan verhelpen. een reden hiervoor kan zijn dat wij niet over de juiste onderdelen en/of technieken beschikken, we de situatie onveilig achten of de deur te verslechterd is om nog in aanmerking te komen voor een reparatie. in deze gevallen kan je gebruik maken van ons no cure no pay beleid en hoef je niks af te rekenen, zelfs de voorrijkosten niet!

https://www.romass.nl/no-cure-no-pay/" target="_blank">https://www.romass.nl/no-cure-no-pay/
als de monteur wel een oplossing heeft en die wil  je niet of je wilt er over nadenken etc, dan moet je wel de rekening betalen.
dat was dus bij jou het geval. je vond achteraf de rekening te hoog en hebt korting gekregen. daar ben je mee akkoord gegaan. dan kun je niet weer gaan klagen en je geld terug eisen.