Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 18-04-2022 16:11:01
Huishouden & Energie

Garantie op nieuwe cv ketel

bij een defect dat onder garantie valt, vergoedt de fabrikant de materiaalkosten. dit loopt meestal via de installateur of reparateur. voorrijkosten en arbeidsloon vallen niet binnen de garantie, tenzij de reparatiedienst van de fabrikant de storing door verhelpt. bij sommige fabrikanten is het mogelijk om garantie op de cv-ketel bij te kopen.
https://www.consumentenbond.nl/cv-ketel/cv-ketel-garantie#:~:text=bij%20een%20defect%20dat%20onder,fabrikant%20de%20storing%20door%20verhelpt." target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/cv-ketel/cv-ketel-garantie#:~:text=bij%20een%20defect%20dat%20onder,fabrikant%20de%20storing%20door%20verhelpt.
je moet gewoon bij de aanschrijfprijs van de cv ketel (24x15) €360 bijtellen.
als je geluk hebt, dan werkt de ketel 2 jaar perfect, mocht er wel wat aan de hand zijn, dan komen ze zo snel mogelijk.
heb je geen abonnement, dan moet je achteraan aansluiten.
waarom er zoveel kritiek is op feenstra, begrijp ik niet. elke 2 jaar krijg je automatisch bericht dat een monteur komt voor onderhoud.
je zal toch wel meerdere offertes hebben gevraagd?