Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marleenvanh - 22-04-2022 12:47:53
Winkels & Webshops

Albert heijn: geen korting zonder bonuskaart maakt ons data-slaafjes

Omdat iedereen wel kan zeggen dat hij/zij een bonuskaart heeft...... dit soort kaarten heten ook wel 'loyalty' kaarten. dat betekent dat de klant en het bedrijf een vorm van 'loyaliteit' voor elkaar voelen en zo'n kaart, meestal in ruil voor wat persoonlijke gegevens, verschaft de klant dan (o.a) bepaalde kortingen. geen kaart = geen korting en dat is heel normaal. u mag kiezen! u vindt het belangrijk dat niet 'iemand van het promotie-team in zaandam' te weten zou kunnen komen dat (voorbeeldje) u 2 pakken toiletpapier en 6 pakjes roomboter in een week gebruikt? tja, dan schaft u geen kaart aan. de bewoordingen waarin u uw betoog verder voert zouden mij trouwens kunnen laten denken dat u helemaal geen bonuskaart heeft en 'denkt' dat de kassa-medewerkster u op uw mooie ogen (ongeacht welke kleur) gelooft en wel korting zal geven... (daarmee bent u dan het 'boefje' door zaken te willen hebben waar u geen recht op heeft) . heeft u inderdaad wel een bonuskaart....  niet meer vergeten dan!