Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 22-04-2022 13:11:51
Winkels & Webshops

Onheuse bejegening jumbo-supermarkt

Als er een inleverautomaat geplaatst is dan kan de medewerker de flessen wel willen aannemen maar heeft er de mogelijkheid niet toe omdat er geen statiegeld bon aangemaakt kan worden. het lijkt me dan niet zo zeer weigeren maar de mogelijkheden zijn er gewoonweg niet. meteen gaan schermen met wettelijke verplichtingen komt al niet zo vriendelijk over en als u dan een antwoord krijgt die u niet bevalt en ook nog eens uw stem gaat verheffen dan wordt het gesprek afgebroken en u gevraagd om de winkel te verlaten. u bent één van de weinige klanten die er zo'n ophef over maakt, wettelijke verplichtingen aanhaald en door de stemverheffing intimiderend op de medewerker overkomt. dat de supermarkt lege flessen terug moet nemen klopt als een bus maar als dat door een storing van de inleverautomaat even niet kan dan is dat voor alle klanten balen maar die berusten zich in het feit en leveren de flessen op een later tijdstip in. het is vaak een vorm van actie en reactie u wil iets wat op dat moment niet mogelijk is, de reactie is een antwoord die u niet wil horen en dan gaat u een discussie aan om toch maar uw gelijk te halen. de slogan 'de klant is koning/koningin' kent nog een onbeschreven toevoeging en die is 'een klant is koning/koningin als die zich als een koning/koningin gedraagd'. uit uw relaas maak ik op dat u zich niet als zodanig gedragen heeft en terecht verzocht bent de supermarkt te verlaten.