Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 27-04-2022 08:54:45
Winkels & Webshops

Global tickets oplichting ?

Het hangt er van af hoever u in het bestelproces bent gegaan want in dit geval kaarten in het winkelmandje doen is nog geen bestellen. pas als u daadwerkelijk gaat bestellen worden om uw gegevens en email adres gevraagd en na op de bestelknop geklikt te hebben is de bestelling definitief geworden vervolgens wordt u naar de betaalpagina geleid om de bestelling af te ronden. u kunt dan niet meer de website verlaten met de gedachte niets besteld te hebben maar dat is wel het geval en gaat u dit soort mails met het verzoek om tot betaling over te gaan ontvangen. mocht dat zo zijn en heeft u het betaalproces niet afgerondt dan dient u alsnog de kaarten af te nemen en aan de betaalplicht te voldoen.