Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

agapon1951
agapon1951 - 06-05-2022 16:48:46
Winkels & Webshops

Pakket postnl niet afgeleverd, maar volgens track trace wel.

Dhl kan er ook wat van. jas geretourneerd - geen trac and trace verkregen - zouden deze naar mail adres sturen - pakketje verdwenen na afgifte bij dhl -  verznder benaderd en stuur bij deze ook de met de bomen bos in (atlas for menn) - reeds betaald en de beschadigde jas nooit meer terug gezien ook het geld niet. verleden week weer hetzelfde liedje dhl beweert af gegeven te hebben - echter is nooit iets van afgegeven in de hand - pakketje verdwenen - geen reactie dhl - overigens zeer moeilijk benaderbaar.
verzender op de hoogte gebarcht en dhl - na een week nog steeds geen reactie dhl. dhl geeft ook hele middagen op en verschijnt ervolgens niet (5 mei) - zit je voor joker te wachten - dag later gehele middag 14.00 - 16.00 uur ineens veranderd naar 17.00 - 19.30 - dus weer een middag naar filesteinen. echter ik heb geleerd niet meer vooruit te betalen en niet eerder dan pakketje in de hand verkrijg.
verzender zal het dus uit moeten zoeken bij dhl waar het is gebleven. dhl slaat vele malen de plank mis en heb liever geen pakketje meer van hun geleverd, als je naar vraagt wordt je geconfronteerd met problemen hunnerzijds.
bovenstaande vermelding dat post nl geen briefjes meer achter laat klopt wel zij wil daarmede papier uit sparen wat neer komt op naar ik meen 750000 kg per jaar. jkoop dus iets via internet - betaal niet eerder dan je bezit hebt - is nog de beste weg.