Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marleenvanh - 09-05-2022 13:05:38
Geldzaken & Recht

Bezorger postnl beschadigt goederen.

Ja  dat is altijd het antwoord van postnl: "u had verzekerd moeten zijn. wij zorgen alleen voor het vervoer....". wanneer ze een of andere stoethaspel in dienst hebben die de zaak uit zijn/haar poten laat vallen is dat dus niet hun fout (wel natuurlijk, maar ze hebben zich prima ingedekt met hun regeltjes) ik zou ook bij de verzender gaan navragen. is dat een redelijk groot bedrijf dan heeft men daar wellicht wel een manier om dat arrogante rotgedrag van postnl te stoppen, of is men daar zelf verzekerd tegen dit soort ongelukjes van een slecht werkende vervoerder.