Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 10-05-2022 09:38:44
Computers & Telefonie

Mag een huiseigenaar je verplichten tot kiezen internet provider

Is er in uw woning dan geen 'gewone'telefoonaansluiting?

als ditect antwoord op uw vraa, indien dit niet in uw huurovereenkomst staat mocht afknippen niet tenzij de internetprovider dat heeft gedaan. indien u glasvezel bedolelt, dan kunt u due helaas dan zelf op uw kosten laten aansluiten tenzij er een kabelaar in uw buurt is bijv kpn die dat in uw buurt gratis doet.

edoch herhaald, is er geen gewone telefoonlijn via welke u internet kunt krijgen. de meeste providers werken via een kpn lijn. en de kpn lijn is eigendom van kpn.

een verhuurder, soms bij apparemetscompexen het geval kan een en ander wel un de huurovereenkomst hebben geregeld maar dat is zoals ik het begrijp bij u niet het geval.

zie evt ook - het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl
- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl