Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 13-05-2022 10:51:32
Winkels & Webshops

Pakket leeg pakketkluis ter waarde van 1200 euro (!)

Ook hier geldt dat de verzender aansprakelijk is voor goede verzending en ontvangst. en indien dat niet zo is u de verzendr daarop dient aan te spreken. een erg groor probleempunt zak zijn het bewijzen dat het pakket inderdaad leeg bleek te zijn en mijn grote vraag is dan wel: viel dat al niet op bij het ophalen, gelet op het gewicht? 
de oopmerkiung van de zijde van de webshop m.b.t. verwijzen naar track en trace is incorrect. dat systeem zegt iets over vervoer maar niet of het ook compleet dus met de te verwachte inhoud daadwerkelijk wordt afgeleverd aan u. men had het in ieder geval verzekerd moeten verzenden naar mijn mening.

ik adiseer u om dit te melden bij http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl en ook de webshop formeel te attenderen op hun verantwoordelijkheid en kunt u mogelijk dit als https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">voorbeeldbrief-ingebrekestelling benutten. evenwel, beijs zal lastig zijn.
uiteraard is het ook zinvol om hierover een klacht in te dienen bij het ophaalpunt (ah) of zelf aangifte te doen bij de politie op basis van vermoeden van diefstal/verduistering en dan kunt u uiteraard daarvoor ook de (m.i. incorrecte) melding van de webshop wel als bewijsmateriaal benutten.