Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sira
sira - 18-05-2022 10:07:05
Garantie & Verzekeringen

Klantenservice lidl

Stuur ze een brief + mail, waarin u het probleem aangeeft en de keren dat u contact hebt gehad en met wie dat is geweest en dat u binnen 10 dagen van hun een schriftelijke oplossing wilt hebben.

komt er geen reactie of oplossing stuurt u de brief aangetekend. u geeft dan tevens aan dat u uw rechtsbijstand zult inschakelen als zij wederom niet met een oplossing komen.

niet meer bellen, want u heeft dan geen enkel bewijs. alles uitsluitend schriftelijk doen.