Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjjoppy
sjjoppy - 18-05-2022 11:21:45
Garantie & Verzekeringen

Klantenservice lidl

Uit de link:

voor de meeste producten geldt naast de wettelijke garantie een garantietermijn van 3 jaar. in de handleiding van jouw product staat de specifieke garantietermijn beschreven. om aanspraak te maken op de garantie, vragen we je contact met ons op te nemen. dit kan via het http://customercare.lidl.nl/selfservicenl/s/contactsupport" target="_blank" data-aura-rendered-by="114:127;a">webformulier of contact via https://api.whatsapp.com/send?phone=31612973375" target="_blank" data-aura-rendered-by="114:127;a">whatsapp , https://www.facebook.com/lidlnederland/" target="_blank" data-aura-rendered-by="114:127;a">facebook messenger . beschrijf in je bericht welk artikel kapot is gegaan en wat er precies mis mee is.

https://customercare.lidl.nl/selfservicenl/s/article/hoe-maak-ik-gebruik-van-de-garantie" target="_blank">https://customercare.lidl.nl/selfservicenl/s/article/hoe-maak-ik-gebruik-van-de-garantie