Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 18-05-2022 18:10:24
Garantie & Verzekeringen

Klantenservice lidl

Dat is het risico met het kopen van een e-bike bij de lidl. er wordt zeg maar een container vol e-bikes ingekocht maar voor onderdelen is de lidl afhankelijk van de leverancier. zodra in dit geval de accu's niet meer leverbaar zijn kunt u de lidl niet dwingen om alsnog een nieuwe accu te leveren en als ze dat niet doen de koop te ontbinden want daar draait het toch op uit. lidl heeft toch wel vrij snel besloten de koop te ontbinden en u de aanschafprijs met inname van de fiets die inmiddels een dik jaar oud is terug te betalen m.a.w. u heeft geen schade geleden maar wel een dik jaar voordeel genoten vanwege het gebruik van de fiets. op zich een goede oplossing want u heeft 800 euro ter beschikking om elders een e-bike aan te schaffen voor 800 euro zijn online nieuwe e-bikes verkrijgbaar maar bij lokale fietsenmaker kunt u voor dat geld ook een merk occassion e-bike met garantie aanschaffen en dat lijkt mij verstandiger dan weer aan zo'n avontuur beginnen.