Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Henk De Zevende
Henk De Zevende - 23-05-2022 20:40:16
Elektronica & TV

Viaplay

Ik kijk d'r formule 1 mee en ik herken niets van deze klachten. ik heb geen storingen of haperingen op telefoon of tablet of laptop. ik zit op ziggo dus ik denk toch dat het probleem tussen viaplay en uw provider zit of bij de provider zelf.
duur heeft er natuurlijk niets mee te maken, het is net zo duur of het nou wel of niet goed werkt. bovendien kun je, als je het te duur vindt, ook opzeggen.