Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 27-05-2022 08:57:40
Winkels & Webshops

Flink b.v. levert product niet. ik had dit binnen 24 uur aan hun moeten doorgeven. klopt dit?

Kijk eens in de algemene voorwaarden artikel 13 lid 6. het staat er niet erg duidelijk omdat er telkens weer gesproken wordt over de ondernemer.
https://www.goflink.com/nl-nl/agb/" target="_blank">https://www.goflink.com/nl-nl/agb/
hoeveel boodschappen kunnen er in die rugzak? en dan merk je niet dat er 1 product ontbreekt? 
je hebt een contract en flink moet leveren wat je besteld en betaald hebt.  flink levert, maar stelt wel voorwaarden. je bestelt bij flink en dan ga je akkoord met de voorwaarden, of je ze nu leest of niet. 
maar als jij je niet aan de voorwaarden houdt, dan is dat jouw verantwoordelijkheid.