Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Mijn bestelling via bezorgbundel is gisteren plotseling geannuleerd door ah.
Ja absoluut, mijn moeder is negentig en laat al ah al sinds het begin van de coronacrisis bezorgen. die service was een zegen op dat moment maar er is één probleem. als er om wat voor reden een order uitvalt wordt dat niet gecorrigeerd. je zult een nieuwe bestelling moeten aanmaken. hoewel heel vervelend kon ik dat indertijd wel begrijpen want juist dat soort service verlenen is heel duur, arbeidsintensief en levert ook weer fouten op. dus doen ze niet, er zijn ook andere bezorghandels, kijk eens of die service beter bevalt.