Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kassa2551 - 03-06-2022 13:10:26
Elektronica & TV

Kan ziggo zomaar tv. schenken aan nieuwe klanten en oude klanten niets

Beste fien, maar wat u schrijft is toch totaal niets bijzonders!  en dat is hoe het gewoon werkt. het zelfde als men jouw iets kan aansmeren, dat kan allemaal gratis via een 0800 nummer, maar owee als je er bent ingestapt en je hebt hulp nodig dan ben je de sjaak, veelal een duur 0900 bellen minstens 20-30 minuten in de wacht en de rekening gaat gewoon door! dit is hoe het is en of het een telecom aanbieder is, zorgverzekraar, de overheid. het is allemaal 1 pot nat en zo wordt u jaarlijks berooft van tientallen tot honderden euro's. niet omdat het mag, maar omdat het kan en geen nma die iets aan dit soort praktijken doet!!!
iemand moet toch geld verdienen. als vaste klant heb je maar 1 recht, en dat is het recht dat elk jaar de prijzen worden verhoogd, veelal om de uitgaven van reclame maken te dekken!