Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Helen 66 - 03-06-2022 13:57:26
Elektronica & TV

Kan ziggo zomaar tv. schenken aan nieuwe klanten en oude klanten niets

Zeer herkenbaar. als je vele jaren klant bent bij ziggo voor zowel internet en vast bellen als tv, zelfs dan krijg je geen aanbod voor een goedkoper abonnement. integendeel, elk half jaar wordt het alleen maar duurder. zogenaamd omdat de internetsnelheid hoger wordt (hoeft niet voor ons) of dat er nieuwe bekabeling nodig is of iets anders. ik heb wel eens gelezen dat als je belt met ziggo, dat het dan wel goedkoper kan, en dat heb ik dus geprobeerd, maar je moet dan door zoveel hoepels springen. overstappen willen we liever niet ivm de mediabox en ook omdat na vele jaren veel probemen en tig monteurs over de vloer die allemaal wat anders beweerden en soms zelfs het werk van de vorige monteur  weer teniet deden, het internet eindelijk naar behoren werkt. maar je betaalt dan wel de hoofdprijs.
 en die tv voor nieuwe abonnees, die betalen wij oude trouwe klanten dus. heel oneerlijk. ziggo zou eens wat voor ons moeten doen, want eens stappen wij dan toch over.