Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 19-06-2022 17:11:44
Computers & Telefonie

Tele2 beschuldigd klant van wangiri

Hoe komt je moeder aan een abonnement van €4 per maand? mobiel alleen voor noodgevallen?
op de site van de kpn las ik dit:
bij https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/gevaar-en-fraude.htm" target="_blank">wangiri fraude 2019 je krijgt een ingesprektoon te horen en denkt dat er geen verbinding is, terwijl er in feite een bandje meeloopt. als je niet zelf actief de verbinding verbreekt kan de telefoonrekening vele minuten lang blijven oplopen.
https://www.kpn.com/beleef/blog/wangiri-fraude-oppassen.htm" target="_blank">https://www.kpn.com/beleef/blog/wangiri-fraude-oppassen.htm
staat er niets meer op de factuur dan bellen met een totaalbedrag van €150 .
geen datalimiet ingesteld? of belt ze met een vaste telefoon.
je kunt je wel kwaad maken, maar eerst maar eens kijken wat er precies op de factuur staat. 
er moet dus een nummer op staan waar ze 120 minuten mee heeft gebeld.