Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 29-06-2022 17:43:50
Huishouden & Energie

Wat als het product niet geleverd wordt door coolblue

Beste ezbebe,

jij hebt niets met budbee te maken. jouw aankoop heb je bij coolblue gedaan en dat is jouw contractpartij. zij moeten dus zorgen dat jij die machine alsnog krijgt.
coolblue moet vervolgens bij budbee verhaal gaan halen waarom de machine niet is afgeleverd.

doe hetgeen @sira zegt, maar doe dat niet via (alleen) via de telefoon. ik zou en e-mail sturen (met ontvangst- en leesbevestiging en geef ze tot en met zaterdag om het in orde te brengen.

heb je eraan gedacht dat het ook zo kan zijn dat de machine en je onderhoudspakket apart van elkaar kan zijn verzonden? alsook dat de pakketdiensten het ook nog steeds (of alweer) druk hebben en wellicht personeelstekort (kunnen) hebben.

geduld is een schone zaak.