Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Verplichte kassabon

Geachte arie, 

voor zover ik weet, is uw kwestie nog niet aan de orde. 

maar er zijn bedrijven, die nog een stap verder gaan.... 

zo was ik laatst bij een chinees restaurant "sea palace".

hier wilt de eigenaar, dat je bestellingen online plaatst, met een app op je smartphone in het restaurant.....

ik vroeg :"mag ik een ouderwets menu-kaart?", was er niet....

mijn partner heeft toen de app maar gedownload.... 

ik wilde bami bestellen, zei de ober :"dat raad ik af want het klaarmaken duurt te lang".....

het wordt steeds gekker met al die snufjes....

ze gebruiken ook robots om te bedienen.....