Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 01-07-2022 08:19:18
Vakantie & Reizen

Klm wil een geupgraded business ticket niet annuleren

Wat voor ticket heb je dan gekocht? 
op de klm site staat het volgende:
in business class bieden we altijd tickets aan die u zonder kosten kunt wijzigen en annuleren.


u kunt uw ticket annuleren en uw geld terugkrijgen zonder annuleringskosten te betalen.

https://www.klm.nl/information/ticket-services/ticket-options" target="_blank">https://www.klm.nl/information/ticket-services/ticket-option
kijk ook op:
als u via een reisbureau, reisagent, online ticketaanbieder of andere derde een ticket heeft gekocht, dan kunt via onderstaande mogelijkheden rechtstreeks contact met ons opnemen voor bijstand bij het omboeken van uw vlucht of het vragen van een terugbetaling. wij laten u dan weten welke informatie wij hiervoor van u nodig hebben. u kunt helaas geen gebruik maken van ons online terugbetalingssysteem. u kunt ook contact opnemen met het bedrijf waar u uw ticket heeft geboekt, zij beschikken al over de informatie die nodig is om dit voor u te regelen.
https://www.klm.nl/information/refund-compensation/cash-refund" target="_blank">https://www.klm.nl/information/refund-compensation/cash-refund