Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 01-07-2022 18:53:28
Elektronica & TV

Philips myshop service manager staat me niet te woord

Hoe dan ook is de verzender verantwoordlijk voor de verzending en is men bij philps aansprakelijk. het lijkt mij zinvol om dat in ieder geval schriftelijk te melden  en benut ook de gratis service van de consumentenbond http://www.klachtenkompas.nl" target="_blank">www.klachtenkompas.nl en zie ook dit:  https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  op zich is m.i. wel terecht dat men vanuit philips een onderzoek instelt, vooral ook gelet op de verantwoordelijkheid die de verzender heeft en die degene die is ingehuurd voor het verzenden dus aansprakelijk kan stellen i.v.m. de vermissing. u heeft m.i. hoe dan ook recht op levering. en die toezegging is aan u gedaan. ik neem aan dat men hoe dan ook zal reageren op uw melding via klachtenkompas door klachtenkompas bij pohilips. een en ander wordt ook opde site van klachtenkompas gemeld.