Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 01-07-2022 19:22:07
Elektronica & TV

Philips myshop service manager staat me niet te woord

Een onderzoek duurt altijd minimaal 7 dagen. word namelijk een pakket ergens verkeerd weggezet, dan komt automatisch na 7 dagen de melding dat dit pakket terug moet. komt er geen melding, dan word de zending als verloren beschouwd. 
een verkoper heeft wettelijk 30 dagen de tijd om te leveren (mits er afspraken zijn vanwege maatwerk of internationale leveringen). snel aktie zal er dus niet ondernomen worden. 

het kwijtraken van een zending is geen vervelend incident, maar gewoon domme pech. de consument word beschermd in deze, dus alles komt goed.