Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 01-07-2022 19:38:03
Elektronica & TV

Philips myshop service manager staat me niet te woord

Aannames, aannames en nog eens aannames.

waarom kun of wil je niet snappen dat een gedegen onderzoek tijd nodig heeft. 

vraagje:
waarom vind jij dat ze voor jou harder/sneller moeten werken? 

het is niet meer dan gebruikelijk om een verkoper of een andere organisatie een fatsoelijk tijdsspanne te geven waarin het onderzoek en de klacht afgehandeld kunnen worden. 
als er over, zeg, 10 dagen nog geen reactie is... stel ze dan formeel, dus via brief en aangetekende brief, aansprakelijk met daarin nogmaals bepaalde termijn en daarna kun je om ontbinding van de koopovereenkomst vragen.

patience is a virtue